Loppisfynd

Jag har ju inte berättat om min och Proppans utflykt i söndags. Vi var på GP´s stora prylmarknad, jag antar att den är årlig men vet inte riktigt för jag hade inte hört talas om den innan! Jag och Proppan var ju ute förra sommaren och letade loppisar (en heldag i Kungsbacka-trakten utan ett enda napp), men nu har vi fått så vi teg från förra sommarens misslyckade försök. Det fanns massor med grejer och massor med skit, men det var väldigt roligt att gå runt och kolla överallt. Vi inhandlade även lite fynd, eller vad sägs om nya Pilgrimsörhängen för 10 kr, receptblock för 5 kr, grön kruka (Höganäskopia) för 10 kr och bilar till Lilleman för 1 kr styck? Proppan fyndade lite hon med och det var en rolig dag! Jag hoppas att vi ger oss ut på jakt efter fler loppisar i sommar! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan