El Stockholmo

Det blev en spontan liten tripp till Stockholm i helgen! Det var verkligen lyckat! :)

Helgen började med att jag och E besökte TUR-mässan! Jaaa, jag är ressugen! :) Vi lyckades plocka på oss två varsina påsar med massor av rolig reselektyr som skall läsas under nästa vecka när det är lite påsklov! Efter mässan körde vi upp mot huvudstaden, jag var nog sådär roligt sällskap som lyckades sova mer än halva resan. Sorry P... :(

Lördagen började med frukost hemma hos P och I där vi också bodde under vår vistelse! Sedan vidare ut på stan där vi lyckades köpa på oss en del kläder och faktiskt också en massa handdukar på HM Home! Jag hittade en rosarutig Fornarina-klänning som jag tror jag kommer använda flitigt nu under sommarhalvåret! Tiden på stan gick jättefort och vi hann knappt med någonting annat än Åhléns förrän det var dags för O´Learys! Vi kollade på matchen mellan Leksand och AIK, käkade hamburgare och hade trevligt. Ett plus är ju att det gick bra för Leksand som vann! Kvällen fortsatte med glass och del 2 av "Män som hatar kvinnor".

På söndagen hade P sitt möte så medan han förberedde det så gnuggade jag och P våra hjärnceller! Vi försökte lösa korsord men det gick sådär och vi gav upp. Istället gick vi till närmsta köpcenter, där jag lyckades köpa en tantfulsnygg jackkavaj! :) Vi får se om jag behåller den!? Är i valet och kvalet! Dejt med S blev det också, vi hade inte setts på jättelänge så det var verkligen kul att träffa henne! Sen var det dags för hemfärd med en betydligt mer piggare jag! Det var en mycket trevlig hemresa vi gjorde... :) Hela resan var superlyckad och jag tror inte det dröjer särskilt länge förrän vi är på väg igen!

Nu väntar en ny arbetsvecka, dock en kortare!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan