Veckan som gått

Äntligen fredag! :) Dock har veckan traskat på i kvick takt! Nu ska min blogg funka också! Jag har fått en ny kontakt på blogg.se som hjälper mig bra så nu hoppas vi på att den får vara ifred! :)

I måndags bokade jag in mig på en 90-minuters Thai Oil Relax Massage, hur låter inte det? Jag fick det i presentkort av min morfar, morbror & dam samt moster med familj när jag fyllde år! Det ska bli sååå skönt och jag ser redan fram emot det fast det är över en vecka kvar! I tisdags var jag och min chef på Skatteverket för en föreläsning i internationell moms. Vi blev bjuda på riktigt fashionabla - håll i er - skorpor! Det är ju besparingstider sa de torra damerna och småskrattade! Hihi, det var bara att ta en näve skorpor och en kopp té och se glad ut! I onsdags lämnade vi in bilen på reparation och den är nu borta 10 arbetsdagar, inte kul. Igår kväll var jag först och workade ut på MRL och efter det lagade jag mat! P var och seglade sitt sista race och jag fick ett sådant chokladsug så jag trodde jag höll på att smälla av! Jag fjäskade lite för B som hämtade upp mig och åkte till Maxi! Vi var där 21,50 och precis handla det vi skulle (frukost, brownie och Pain au Chocholat) som jag sedan moffade i mig utan hämningar! Jag kände mig så belåten efter att ha stillat chokladsuget! Vi köpte med Frank´s hem och fastnade alla tre framför 2½ man och vi höll på att skratta oss sönder och samman! Jag fattar inte hur de får till det så bra! :)

Ikväll vankas taco-kväll med damerna samt lille P och lille L. Faster ska vara lite barnvakt när B är och tränar! Det är ju perfekt att lösa det så, hoppas de inte gallskriker när de ser varandra såsom de gjorde sist! Det var kul! :)

Nu är det dags att åka hem och hämta lunchen som jag glömde imorse! Surt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan