Vecka 34

Veckorna bara springer iväg... Snart går vi in i september, det känns crazy!

Måndag - Myskväll med M som droppade förbi med Lejonet och Björnen´s citronsorbet! :) Vi snackade en massa goja och kollade även in Lipstick Jungle (nya favvisen)...

Tisdag - Tacokväll och friidrott i stora doser! :)

Onsdag - Pappas födelsedag.. Grattis farsgubben, du blir bara äldre och äldre! :) Eller som du säger: "Jag har så svårt att förstå att jag snart har barn som är 30 när jag själv bara är 28"... Pappa i ett nötskal, men lite sant är det väl att man inte blir äldre än man gör sig. Siffran är ju bara en siffra (kommer från en med åldersnoja, hujedamig)!!!

Torsdag- Nja inte vet jag vad som gjordes här inte... :)

Fredag - Tjejkväll hemma hos A på kvällen som lagat fisksoppa! Mumma! Det var hur gott som helst med lax, räkor och spenat! M hade handlat med vitlöksbröd och jag slängde ihop en kladdkaka när jag kom hem som vi sedan gräddade på plats hos A...Vi matade lillkillen, det är alltid lika kul att mata de små! Ofta har man ju mer mat på sig än vad de får in i munnen... :) Sedan satt vi hela kvällen och babblade ikapp, timmarna går rätt fort med de här damerna vill jag meddela! Men vi hade hur trevligt som helst! :)

Helgen
- Spenderades på stan med mamma, morfar, morbror, bror och lilleman! Jag fick ett par fina örhängen av morfar, en foundation och ett urgulligt svart nattlinne av mamma. I love mitt nya nattlinne, det är såå skönt att sova i samtidigt som jag tycker det är enkelt och snyggt! :) Vi avslutade stadsbesöket med en räkmacka på Heaven 23. På söndagsmorgonen var jag uppe med tuppen och redo att avskedsfika med mamma och morfar! Efter det promenerade jag bort till Agneta för att hämta hem min cykel utan minsta luft i bakdäcket! Haha! :) Jag stannade till vid B och de kom ut och hälsade! Vi gick till en lekpark där lillgrisen fick gunga, åka rutschkana (dock var det ju mycket trevligare att klättra uppåt och det klarade han galant) samt springa omkring och jaga en fotboll... Han blir så stor fort, tänk att han snart fyller ett... Sen var det hem och fixa käk, krypa ned i soffan och njuta det sista av helgen!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan