Vågar jag hoppas

att min blogg äntligen fungerar igen??? Jag vet inte om jag vågar ta ut segern i förskott men jag provar! Jag orkar inte med att den ska hålla på att krångla jämt och ständigt! Jag får nog i så fall byta bloggsajt om problemet fortsätter, så här kan jag ju inte ha det! :(

Ja ni, veckan som gick - vad hände?

Tisdag - Quiz på Notting Hill efter jobbet med M. Vi tog plats runt 18 och käkade först nachos med köttfärs och olika röror innan vi sopade banan med våra medtävlanden. Ok, kanske att ta i lite i överkant men vi klådde i alla fall våra bordsgrannar, vilket nästan var det bästa! En kaxig jäkel! :)

Onsdag - Brandutbildning på jobbet

Torsdag - Kvaddade das Bil när jag skulle backa ut från Chalmersparkeringen och mådde pyton hela dagen för att vår självrisk ligger på 5 papp... :( Jätteroliga pengar, verkligen fantastiskt kul! Där rök höstens shopping... :( Tröstade mig framför tv:n med popcorn och Lejonet och Björnen...  Inte alls deppigt, eller hur? Men men, efter påtryckningar från mina nära och kära med kommentarer som "det är sånt som händer", "det löser sig" och "ingen är skadad" så kunde jag ju inte deppa ihop mig totalt utan fick minsann rycka upp mig lite! På kvällen (sent, runt 23,18 faktiskt) käkade vi mysmiddag, eftersom P skulle spendera helgen i El Stockolmo för segling...

Fredag - Räkor hemma hos B med resten av familjen förutom F... Som dock ringde på morgonkvisten och stolt berättade att han nu har körkort! Tjoho, snacka om stolt syrra! :) Lite skumt att åka ensam med Disney-byxan men det ska bli himla roligt och jag ser verkligen fram emot det!

Lördag - Familjedag med start på Maxi där frukost inhandlades! Sedan besök på diverse affärer, bland annat IKEA, 421 med mera! Hemmaslapp på kvällen med Lisbeth Salander som huvudroll! Jag har påbörjat bok nummer två igen (det var ju cirka 100 år sen jag läste den första gången) som en påminnelse inför kommande biofilmen nu i mitten av september!

Söndag - Frukost på Eva´s Paley med A och M! Jättegod frukost med olika typer av bröd, pålägg, yoghurts, hemmagjorda müslis, cupcakes, bullar, juice och te! :) Det var hur mysigt som helst att tjöta med mina goa vänner och tiden bara sprang iväg... Vi hann in en stund på HM på Avenyn och konstaterade att nedervåningen bjöd på überskumt mode! Iofs hittade jag en svart fin kjol men inget inhandlades! På eftermiddagen kom B och Lilleman och hälsade på, trevligt! B var sugen på att kolla fotboll och istället för att L skulle följa med honom tog jag honom på en promenad och hälsade på hemma hos S... Dock var han lite gnässig men efter lite vattendrickande och borstandes i hår och på ryggen blidde han en riktig gosnos! :) Fast oavsett humör är han fasters favvogris! :)

Bjuder på en bild som S tagit på favvisen




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan