Vad är d för en dag? Är det en vanlig dag?

Nej det är ingen vanlig, för det är P´s födelsedag, hurra hurra hurra! :)

Imorse var jag uppe med tuppen och fixade mysfrukost till mister P himself! Jag sprang till och med till bageriet i pyjamas, tur att man bor nära! *fniss* Jag stekte american pancakes och gjorde det mysigt med ett litet paket också! Sedan kom den skönsjungande sången, hmpf! Fråga P om det var vackert? Jag har mina tvivel på att han tycker det! Han var ju hur trött som helst och sov nästan när han tuggade i sig av maten!

Efter jobbet var det dags igen för lite mer seriöst firande - denna gång i form av prinsesstårta! Dock hade jag glömt att beställa, vilket resulterade i att den enda tårtan som fanns kvar var en tolvbitars! Som alla vet är vi två personer i vårt hushåll så det var en rätt saftig överdos av prinsesstårta jag köpte med mig hem! Men vad gör man inte när man fyller en gång per år, på P´s födelsedag är det bara Margaretas prinsesstårta som gäller! Efter middag från Johannebar var vi proppmätta men det var bara att ta sig an tårtan - jag trodde vi skulle spricka! Puh! Även ett liten present fick han även denna gång - nåt flashigt tangentbord som han önskat sig!

Födelsedagsbarnet i egen hög person



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan