Tjejsnack

Mysfrukost även denna dag, det gäller ju att skämma bort sig själv på helgerna!!! :) Dock inga pannkakor idag men det får klassas som mysfrukost i alla fall! Att bara få sitta i lugn och ro utan stress (gärna någon timme) är ljuvligt!

På eftermiddagen väntade en dejt med A, M och en kramglad liten P, som för övrigt växer så det knakar! Vi promenerade i Örgryte/Härlanda/Lunden och letade mysigt fik. Det vi tänkt, ett litet trädgårdscafé, hade öppet men tog inte kort så det var lönlöst eftersom närmsta bankomat låg långt ifrån! Så vi promenerade vidare i jakten på caféer men det slutade med att vi köpte hem glass från Lejonet & Björnen och käkade hemma hos M. Vi tog Blåbärscheescake- (mumma) och Nutelloglass (mumma igen), hur gott som helst... Där satt vi i timmar och tjötade en massa, de är så himla goa mina underbara vänner! :) Jag är så glad att jag har dem!

På kvällen lagade jag käk, franska örtfärsbiffar med rotfrukter i ugn. Vi kollade på film, Knowing med Nicholas Cage, medan vi smaskade i oss maten! Det var nice! :) Jag hade inte alls någon söndagsångest utan var väldigt nöjd med min helg, skön känsla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan