Tandläkarskräck

Just ja, jag var ju hos tandläkaren idag på morgonen! Det gick mycket mycket bättre än jag väntat och jag är så glad för det (ekonomiskt om inte annat)! De tänderna jag trott varit sönderhålade (nice word) är ett par tänder som det är "emaljfel" på och har varit ända sedan dem kom upp. Det är därför jag upplever dem som lite ojämna! Dock hade jag ett minihål i en tand nere, men han visste inte om det var läge att laga men jag insisterade på att få det fixat! Det är ju lika bra att ta det nu så det inte blir större, känns mycket bättre! Så nu ska jag dit en gång till i november! I övrigt tyckte han att jag hade jättefina tänder och det var kul att höra! Jag fick med mig en liten goodiebag med olika typer av tandtråd (satin-tråd), tandborste och tandkräm! :) Han är så himla bra den tandläkaren och sköterskan är också grym! Bra att man hittat en bra mottagning i stan, inte alltid det lättaste kanske!

Inte min tandläkare


Bild: http://www.alltomvetenskap.se/uploaded/image/2007/9/28/Dentist.jpg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan