Det är dags för fredagsmys

om det så är det sista jag gör... Tänk er chipsreklamsmelodin... :)

Ikväll blir det en hemmakväll av stor rang! Det blir nog Idol, nåt gottigt, kanske lite babysitter och bara chillerill! :)

Imorgon står frisörbesök på agenden, tätt följt av thaimassage och en eventuell fika på stan med M, A och lille P! Till kvällen hoppas jag på mysmiddag med herr P... Är sugen på att laga någon riktigt god mat och se en riktigt bra film (gärna nåt thrilleraktigt)... På söndag är det dags för Rambergets hockeypremiär, så 18,30 kommer jag infinna mig på läktaren (är det ens värt att kalla läktare, snarare bänkarna) hejandes på karlarna!

En helg att se fram emot helt enkelt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan