Myspys på Tjörn

Jag slutade lite tidigare på jobbet i fredags för att dra till Tjörn med Mr P! Vi flyttade båten och inhandlade sedan en stadig (!!!) middag (båda var megahungriga, då blir det rätt lätt en massa extra man e sugen på och som man sen inte direkt orkar med)... När vi kom till stugan satte P igång grillen och agerade grillmästare medan jag fixade salladen och resten av "kvinnogörat". Sedan satt vi ute och myste på terassen medan vi spisade alla möjliga gottigheter! Vi fortsatte in till soffan där vi sen bäddade ner oss - jag somnade givetvis inom en kvart - och bara kollade lite på tv och myste! Dagen efter fixade vi med båten, jag vaxade den så den sken ikapp med solen! Det var faktiskt roligt och P har tydligt talat om för mig att jag kommer få ångra att jag ens sagt det... :) Egentligen skulle jag ha träffat M, A och lille P men det hanns inte med så jag földe med P en superkortis till Gottskär innan kvällens happening - Madonna!

   


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan