Mitt i veckan

Min blogg har fuckat upp, jag har skrivit två mega-inlägg om denna tisdag och båda inläggen har mystiskt försvunnit! :( P tror att blogg.se har gjort någon typ av back-up som inte fungerat eftersom mitt lösenord har krånglat samtidigt som mina publicerade texter spårlöst försvunnit!

Tisdagskul
Åkte in till stan efter jobbet och mötte upp M. Vi skulle för första gången i våra liv vara med på quiz på Notting Hill. Lite nervösa var vi allt när vi hittade stället och insåg att alla gäster var Rockabilly-typer, men vi skakade oss det och fick vårat bokade bord, beställde var sin hamburgertallrik och dricka till det! Det var ett rätt litet men väldigt mysigt hak och ju närmare klockan blev 19 desto mer folk kom det. Vi var glada över att ha bokat bord, det var så mycket folk att många fick stå, det är ju mindre kul! Det var iaf jättekul med roliga frågor, dit ska vi fler gånger! :)

Tisdagstråkigt

P har skadat sin fot! Vi väljer att vara mycket förtegna om händelseförloppet ifall någon a
Filmkväll med mys och MYCKET godis!

Have a nice day!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan