Fixar-Frasse fortsätter

Igår kväll efter jobbet var jag minsann Fixar-Frasse och hann med tvättning, städning av badrum, rengjorde köksfläkten, handlade, bytte glödlampor lite varstans och rensade Sigges låda. Jag hängde till och med ut täckena på vädring en bra stund innan jag bäddade rent i sängen... Ikväll fortsätter jag (förhoppningsvis) i samma spår... Packa måste jag göra också, borde egentligen ha gjort en packlista känner jag! Men men, det är ju inte en evighet jag ska vara borta i och för sig... Men ändå, listor is the shit!

Jag har just varit ute och provkört en V50 också, kändes faktiskt väldigt bra! Tack E för provturen! :)

Ikväll klockan 21.00 lyfter mamma och pappa från Arlanda till Afrikas djungel. De ska under tre veckor åka på safari, bestiga Kilimanjaro och sola & bada i Zanzibar! En sådan resa hade inte varit heeelt fel... Jag är inte alls avis eller så ifall ni undrar!

Nu är det städtajm som gäller, mot Maxi för inköp av det jag glömde igår!

Ha en trevlig kväll!
 

Kommentarer

2009-09-30
Pia skriver:

Listor IS the shit, jag håller verkligen med!! Hoppas du får det mysigt i helgen, hälsa Rättvik från mig!! Kraam

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan