Dystra väderlek

Regnet bara öser ner, stan är full av vatten - listan på vädret kan göras lång! :( Lite deppigt faktiskt, svårt att gå upp i morse i detta mörker också! Det kan ju faktiskt vara så att det var svårt att komma upp för att vi kom i säng runt 01,30 med, en måndag - inte bra! Men men, va gör det när kvällen var så trevlig! :)

Efter en storhandling med bror på Maxi kom M och hämtade upp mig! Vi åkte till 421 och kollade in HM´s utbud, hon är nämligen ute efter en superfin kappa men tyvärr fanns inte storleken! Va shoppingsugen man blir när man ser alla fina kläder, det får bli en shoppingtur snart! Sedan åkte vi hem till henne, käkade ost & kex (med tillbehör som vindruvor, serranoskinka samt körsbärstomater) medan vi halvkollade på Tina´s Cookalong och Svenska Hollywoodfruar! My Lord, va säger man om dem??? Vilka damer! Skratta eller gråta är min fråga?! Vi satt mest och babblade, kollade nätet efter diverse och hade allmänt trevligt! En riktigt bra måndagskväll... :) Dock kom jag inte iväg förrän sent, strax efter tolv, sorry M att jag uppehöll dig så länge!

P och bror kom och hämtade upp mig efter deras träning! Det var en rätt fnissig bilfärd hem må jag säga, jätteskoj! Vi lyckades dra en hel del skämt varav 2 som klassificeras som riktigt bra, jag vet inte om jag ska skriva dem här egentligen för innebörden för er kommer nog inte vara lika kul som den var för oss i bilen! Skämt kan ju bli så torra ibland, men ok, jag ger det ett försök!
1. P hade varit och kollat på objektiv till sin kamera och de ligger ju i rätt dyra prisklasser! Han hade varit på Expert och de hade enbart rekommenderat de objektiv som de saluförde men han kände sig inte direkt säker på dem. Då fäller jag kommentaren: Nej, det gäller ju att vara så objektiv som möjligt! Mohahaha! 1-0 till mig! :)
2. På väg hem från Burger King frågar grabbarna lite vad jag och M gjort under kvällen. Jag berättar att vi slökollat lite på Tinas Cookalong och att de hade lagat något som verkligen såg gott ut och att det var Cordon Bleu. Då fäller B kommentaren: Korv me brö??? Mohahaha! 1-1 till grabbsen, eller? Vilket var egentligen roligast?

Dags att jobba!


 

Kommentarer

2009-09-22
Pia skriver:

Ditt skämt med objektivet var helt klart bäst, du leder! Jag kollade också lite på cookalong och hollywoodfruar igår, gordon bleu ska jag laga nästa gång det blir mysmiddag med Isak! Och fruarna, ja vad ska man säga, haha.. Det är underhållande i alla fall! Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan