A new day

= en tired day! Fy vad trött jag är, frusen är jag med... Det skulle sitta fint med en kopp jordgubbste, täcke, pyjamas och Lipstick Jungle nu må jag säga! Kanske till kvällen...

Igår utövades BodyBalance med S och svärmor, det var jättekul - men ändå jobbigt! Jag har provat det en gång för hundra år sedan och det var verkligen annorlunda mot igår! Det var riktigt kul med bra styrkeövningar och en underbar avslappning. Tur att man är vig som en gås också men det är ju en annan historia! Man får göra efter sin egen kropp, så är det bara! Efter åkte jag hem, lagade spaghetti och köttfärssås och åt framför Lipstick - nice värre! :)

Ikväll blir det till att vika en massa tvätt och tråkdiska!!! Sådär skoj men va tusan - det måste ju göras! Jag har i alla fall svurit en ed och det är att nästa boende skall innehålla en diskmaskin, så är det bara! Inga konstigheter alls...

Have a nice day!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan