Updates from Dalom

Här kommer en kort liten uppdatering om vad som händer och sker i Dalom!

Fredag: Hjälpte morfar att besiktiga bilen. Marknadspromenad med lillebrorsan och inköp av lite marknadsgodis samt strumpor. Lager 157 (inköp av lite kläder), pannkaksrace hos morfar, hemmakväll med Idol och NHL-hockey samt chaffis!

Lördag: En snabbvisit till centrum för att inhandla en blomsterkorg (supersöt mässingkorg med rosa blommor, ljung och mosshjärta) till Farmor. Kalas hos Farmor hela dagen, tillsammans med andra äldre släktingar. Hem och sova middag. Köpte pizza.

Pratade med Åsa och hakade på hennes lilla gäng till Bowlingen! Jag värmde upp med gin & tonic (det enda jag hittade hemma förutom olika rödviner som ej gick att köpa på Systemet), knepigt Älgspel där jag fattade nada samt Singstar! Sjöng ett par låtar med falsk stämma... :) Vidare in på Bowlingen där jag lyckades skaffa biljett på ett kanske otrevligt sätt, mygel även kallat, *fniss* Första spärren lyckades Åsa smuggla till mig sin biljett, den andra spärren var dock svårare men jag lyckades köpa en biljett av en tjej som stod och spydde i kön! :) Jag frågade hennes pojkvän om de skulle gå hem för i så fall kunde jag köpa deras biljett. De nappade och båda parter blidde nöjda! :) De i kön var grymt imponerade faktiskt... Sen in på stället där vi dansade en massa, drack drinkar och pratade med folk från förr! Jag hade verkligen superskoj! :) Idag är jag uppe tidigt, kan fasen inte sova fast jag försökt! Det blir nog snart till att ta en dusch innan dagens äventyr börjar!

Have a nice day, I´ll be back with more...


 

Kommentarer

2009-10-06
Pia skriver:

Vad mysigt du verkar ha haft det! Hm, vad var det du hade tänkt ge mig i julklapp? :-)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan