Sopp- och pannkaksdag

Det är väl det torsdagarna är, i alla fall enligt gammalt! Vi tänkte följa den traditionen hemma idag, med gulasch och pannkakor med sylt! Jag brukar ha keso till också, det är gott! :) Vi fick alltid det i skolan så det är en vana att jag har det till pannkakor! Till denna superba middag ska vi kolla på film, det ska bli skönt! Jag känner verkligen för en lugn och skön kväll i hemmets vrå! Jag ska faktiskt tvätta också och det är inte att leka med vill jag lova, har samlat på oss en hel del vill jag lova! Det tar liksom sin tid, tänkte bädda påslakanen också, det är ju så himla härligt med nytvättat! :)

Igår var jag på en intressant hockeymatch! :) Tyvärr förlorade P´s lag men det var inte långt ifrån, det var bara ett par spelare som inte borde varit där! Jag hade trevligt ändå, blev bjuden på kanelbullar av några publik-kompanjoner! Jag hade lite problem att hitta till ishallen (trots att jag varit där en gång innan) men efter ett par kritiska händelser så kom jag på rätt spår med hjälp av lillebror F som hjälpte mig via Eniro! Thank you! :)

Längtar till helgen nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan