Slapparvecka

Jag vill inte direkt påstå att den här veckan har varit fullspäckad med aktiviteter, snarare har den bestått av soffmys! Jag har känt mig allmänt ur form och har inte åstadkommit mycket. Jag hoppas att veckoslutet kommer att innebära ett extra energitillskott och få fart på mig igen! Det behövs verkligen! Tro mig...

Igår kväll hade jag ont i huvudet (när händer det annars?) och konstig magvärk, vilket gjorde att jag lade mig tidigt. Jag vaknade runt 04.30-snåret och var heeelt klarvaken. Typiskt! Efter en halvtimme av vridande och vändande fick jag smått panik, gick upp och utförde en hushållssyssla (knäppgök I know) och blev efter detta och lite läsning återigen trött! Sov ytterligare 1½ timme innan det var dags att gå till jobbet! Jag tror att det nattliga uppvaknandet är orsaken till mina svidande ögon! Tråkigt inlägg jag vet, jag slutar här nu och återkommer när jag känner mig piggare och gladare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan