Rubriktorka

Ännu en arbetsdag som lider mot sitt slut! Fasen va fort det har gått och det har varit en frusen dag vill jag lova! Jag fick låna min arbetskompis myströja och den tillsammans med ett antal koppar te har varit min räddning idag! Igår blidde varken tvättvik eller disk, det blir dagens nöje! Tjoho, verkligen tjoho! :) Men det var en bra dag igår i alla fall må jag säga! :)

Var inne på lunchen och kollade lite på Jimmy Choo´s kollektion för HM, det hade ju varit väldigt kul att ha ett par sådana skor! Dock är ju klackarna skyhöga, vilket innebär att jag kommer bli den längsta kvinnan i världen om jag har dem på mig! Hmpf, inte det ultimata! Jag kanske får ta en kik när de kommer, men förmodligen kommer jag inte ens hinna se en skymt av sakerna eftersom jag inte planerar att köa eller trängas!

En kofta jag planerar att köpa när den släpps i butik nästa vecka

Bild: http://www.kappahl.com/misc/ProductDetails/?ArtNo=234757
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan