Pisseväder

Vad vaknar man till en härlig måndag som den här? Jo, världens pisseväder med kallt regn och blåst! Det är ju nästan så att man vill krypa in under täcket igen och stanna där en dag som denna! Det var svårt nog att komma ur sängen och när jag snoozat 4 gånger (20 minuter) var det faktiskt dags att gå upp! Men jädrans va effektiv jag var, hann till och med koka bulgur och steka lax innan det var dags att åka till jobbet! Dessutom hann jag även tanka och ändå vara på plats i god tid!

I fredags var jag och M hemma hos A och lille P! :) Det var en otroligt trevlig kväll med pizza/thai, chokladmousse, godis och massor av tjejbubbel! Klockan hann bli ett innan jag och M tackade för oss och hon körde hem mig. Jag kan inte förstå hur tiden kan gå så fort när man umgås med dessa goa tjejer! :)

lördagen sov vi länge, det var himla skönt! Det blidde en sen mysfrukost innan P stack iväg på båtgöra och jag agerade faster på hög nivå! Jag och A var ute och promenerade med de små griseknoarna i över 1 ½ timme! Det var underbart höstväder och jättemysigt! Efter att ha strosat runt halva Mölndal skildes vi åt, var och en till sitt. När vi kom hem busade vi ett tag, L är så himla rolig och charmar oss alla. Han och B var kvar en stund innan de drog sig hemåt! Kvällen bjöd på Toui´s Thai, vin, massor av godis och tjejfilm - Dumpa honom! :) En riktigt kändistät film vill jag lova, jag garanterar också lite tårar! En film fylld med love - på olika sätt! Igår sov vi också länge, så himla skönt! Jag stack iväg och handlade lite och när jag kom hem var P uppe så vi hjälptes åt att fixa frulle och kollade sedan klart på filmen från gårdagen! Sedan lite hemmapyssel i form av rensning i olika skåp, jösses va fint det är nu! :) Sedan iväg på match i Landvetter Ishall, tyvärr förlorade P & Co men det var en kass skitdomare... :( Nya tag nästa söndag! :)

Nu är här lunch, dags för bulgurn och laxen tillsammans med annat gojs! Bon Appetit!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan