Nedräkningen har börjat

Mindre än 9 timmar kvar tills jag är på väg till M för att smutta vin, käka ost & kex och tissla och tassla med henne & A. Det är ju bara början av kvällen dessutom för när klockan närmar sig kväll har vi bokat bord på Manãna, där vi skall mysa med ännu mera vin och en massa smarriga tapas! :) Längtar verkligen tills ikväll då det känns som en hel evighet sen sist och det verkar som vi alla tre är ruggigt babbelsugna... ;) Det händer ju en hel del mellan varven och träffas man inte på en vecka eller två, då är det i princip kaos, hihi mycket positivt kaos dock!

Igår var ett annat kaos - smyckestillställningen i Oddevold! Så vansinnigt mycket smycken på en och samma plats, man trodde inte det var sant! Ett vindsrum på cirka 30 kvadratmeter fullt med backar av smycken. Det blev nästan för mycket, man visste inte riktigt var man skulle börja! Det var bara till att hugga in på en back och börja botanisera bland allt krimskrams! Jag fick med mig lite roliga smycken hem, där de billigaste var ett par übersnygga bruna långa pärlörhängen (ingen vidare bra förklaring) för 6 (!!!) kronor och det dyraste var en hårnål med lite pärlor för 45 kr så ni hör ju att prisklassen höll en mycket låg nivå! Vi blev också bjudna på sallad och vin. En rolig tillställning sådär en regnig och blåsig torsdagskväll! :)

Dags att jobba, jag ska skicka krav till kunder som ej betalar i tid!


http://cattens.files.wordpress.com/2008/01/fredag.jpg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan