Jo jo jo

"Knack knack - ta i trä, peppar peppar" - I feel better! Huvudvärken är borta och jag känner mig redo för en ny dag! Hoppas den inte blir lika flummig som de senaste dagarna, jag behöver fokusera mig bättre känner jag... :) Ikväll efter jobbet bär det av till Uddevalla med min kollega för att kolla in olika smyckeprovkollektioner, eventuellt några inköp (hoppas, hoppas, hoppas) samt lite mingel med mat och dryck! Det ska bli jättetrevligt!

Förresten, igår började en lightvariant av rensning i byrån med myskläder, underkläder, strumpor och träningskläder! Jag kom på att jag har sååå sjukt svårt för att slänga saker! Varför inte bara köpa nytt om jag saknar det? Det är ju ingen katastrof! Hursomhelst fick jag bortrensat en del och det känns skönt! Men visst var det mycket som hoppade i lådorna igen, suck. I helgen fortsätter rensningen, ser inte fram emot detta alls, men det måste göras! Det ska i och för sig bli kul att se vad som gömmer sig i alla boxar uppe i garderoben, där man lagt allt som egentligen är verkligt skräp...

Nu ska här jobbas, har en pappershög som bara växer och växer för varje gång jag slänger mitt öga på den!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan