Detta hände också för ett år sedan

För ett år sedan var ju den stora händelsen givetvis lille L´s ankomst till världen! Dock valde han ju självklart att komma när jag, minibror och pappa besökte London (pappas 50-årspresent av oss)! Det var med lite blandade känslor vi var där, vi ville ju hem och hälsa på lillkorven samtidigt som vi ville passa på att njuta av allt som stan har att erbjuda!

Några bilder London till ära




Ps. Jag har nu just pratat med mor och far! De är åter på svensk mark efter ett härligt äventyr i Afrika. Nu är det safari nästa för mig. Någon som vill haka på?

 

Kommentarer

2009-10-19
Proppen skriver:

Helena DVD, de vet du att jag gör=)



Shit är Leo 1år?!!! My goood, hälsa grattis från mej=)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan