Dagens

Jag härmar min kollegas dagens, en liten snabb uppdatering så att säga!

Dagens utseende: Svarta skinnstövlar från Vagabond, svarta jeans från Cheap Monday, vitt linne från Gina samt vit skjorta från Lexington. Silverhalsband med rosa sten från Snö, armband från P´s mormor, ring från Uddevalla och rosa blomörhängen från HM (om nu nån skulle vilja veta nåt av detta, *fniss*).

Dagens humör: Glad

Dagens tröttsamma: Oärlighet

Dagens planer: En snabbis på stan i hopp om att hitta nåt kul, hjärngnuggarlek (=quiz) med M och E

Dagens väder: Kallt men solen visar sig, en härlig höstdag helt enkelt... :)

Dagens TV: Inte alls, skulle jag varit hemma skulle jag ha tittat på Despie.

Dagens önskan: Åh jag har en massa önskningar i hopp om att slå in men jag hoppas att jag och mina tjejfriends vinner quizen ikväll!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan