Babar

Det är en trött men glad Helena som skriver idag! Jag duttade lite extra concealer under ögonen i hopp om att se lite piggare ut, men jag tror inte ens Helena Rubenstein fixar detta... :) Det kanske inte är så farligt som jag tror!?
Tröttheten beror på att vi var ute med jobbet igår! Vi var på Babar och käkade trerättersmiddag (västkusttoast, oxfilé med klyftpotatis och kantarellsås samt chokladtryffel) och drack goda röda viner! :) En kort basketturnering på övre plan som inledning också, det gick sådär men det var skoj! Babarbesöket var i alla fall väldigt trevligt med goda skratt och roliga historier! Dock var inte våran snuskhistorieberättare från Norrland på plats men det fungerade bra ändå! :) Efter mat och vin på Babar strosade vi vidare till Lipp! Där drack vi drinkar, kluddade med kritor på bordet och pratade allmän goja! Jag och min kollega H tackade för oss vid midnatt och P kom och hämtade mig! När klockan ringde imorse tänkte jag bara: Nej, det är inte sant!!! Men efter en kvarts snoozande drog jag upp mig, klädde raskt på mig och stack iväg på cykeln med halvpunka på bakhjulet! :( Segt som fan att cykla, hihi! Dock går det ju ändå fortare än att promenera! Vi får se hur jag tar mig hem!

Förresten, fasen va gött med fredag! :) Jag behöver verkligen en helg för att samla lite kraft igen! Jag vill gå på Chokladfestivalen imorgon (www.chokladkalaset.se) och hoppas att P följer med mig på detta, det hade varit trevligt! :) Annars bjuder helgen på middag med svärmor och Proppan imorgon, bak och hockey på söndag kväll. Vi får se vad det blir, jag uppdaterar under tidens gång!

Ha en lovely fredag!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan