Vatten

"Stan är full av vatten", det är ju en välkänd sångtextrad som stämmer väl överens med den stad jag lever i! Åter en dag i grått med regn i luften! Dock spöregnar det ju inte som det gjorde hela dagen igår, men ändå... Grått grått grått!

Igår började jag spåna på lite julklappar till nära och kära, hur roligt som helst även om det känns jättesvårt att veta vad man vill ge alla. Jag har ju en del att köpa julklappar till om man säger så, men jag tycker ju bara det är kul (tror inte min fina plånbok tycker samma sak). Jag har i alla fall kommit på några saker till några personer men listan är som sagt lång, det blir mer knåpande framöver helt enkelt. Jag beställde också lite smått och gott från HM och Lindex igår, bland annat ett par Jimmy Choo-skor... :) Spännande!

Ikväll blir det en liten dejt med A och M, blir skojsigt! Vi funderar på att inviga julmånaden (jag vet, tiiidigt) genom att dricka glögg och mumsa pepparkakor! Vi får se vad det blir, trevligt att träffa dem i alla fall!

Ha en bra torsdag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan