Freezing

Jag fryyyser något fruktansvärt en dag som denna, fy farao vad kallt det är! Det var lika igår! När jag kom hem från jobbet ställde jag mig i duschen och värmde mig med skållhett vatten i typ trettio minuter innan jag kröp ned i myskläderna och duntofflorna! Jag hoppas verkligen inte att det är någon sjukdom på G, peppar peppar säger jag bara!

Ikväll blir det quiz med P, M & hennes P. Vi ska försöka få bord på Tidblom´s och jag hoppas det går vägen! Det verkar vara mycket mysigare att gå på quiz där än på Panorama! Vi får se hur det går! Jag och M ska träffas lite tidigare så vi har större chans att få ett bord! Annars ska jag försöka komma i säng i hyfsad tid ikväll, jag är nämligen helt lost på mornarna! Igår morse försov vi oss på grund av att jag inte ens visste att jag stängt av klockan, inte alls bra!

Dags att snatta lite ur skålen med Marianne och Rollo som står på köksbordet på kontoret! Så man orkar resten av eftermiddagen! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan