Skitväder, idag igen

Idag är det ytterligare en dag med bara regn, lite blåst har vi också faktiskt! Jippie! Jag har just avnjutit en god lunch med P. Vi åt lammrostbiff, grekiska grönsaker, råstekt potatis och tzatziki. Jättegott men jag är proppmätt just nu! Det är en relativt nyöppnad restaurang vi åt ifrån, alltid med en flådig lunchmeny! :)

Igår tränade jag Body Pump med en annan hockeytjej (hennes pojkvän spelar i samma lag som P). Det var skojsigt även om jag kände mig förbannat svag i hela kroppen! Men men, träningsvärken lyser med sin frånvaro, undrar var den är? Brukar få ruggig träningsvärk efter just efter pump. På kvällen blev jag sugen på att baka, så jag drog fram Leilas bok och bakade tekakor! De blev goda, det är alltid gott med hembakt! :)

Ikväll är det tvätt för hela slanten, det ligger kläder överallt. Då menar jag verkligen överallt! :( Puh! P ska på match så jag får dra lasset själv, men det gör inget! :) Jag ska försöka göra lite andra hushållssysslor också, vi får se vad som hinns med...

Have a nice day!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan