McTuesday

Vad sägs om soffmys hela kvällen med täcken, kuddar och McDonald´s-mat? :) Det var min kväll igår det! Det var den första dagen på min trökvecka, vilket innebär en mycket ond och ömmande mage... Panodilen jag knaprade hjälpte inte utan det bästa som finns då är att massera magen lite och krypa upp med benen! Å äta flötmat, hihi! P var lite nyttigare och höll sig till thai men jag var bautasugen och tryckte en hel meny utan att blinka inklusive en McFlurry! :) Jag kollade inte ens på Despie (som egentligen är givet på tisdagskvällar) utan det blev ett avsnitt med House istället...

Imorse kom jag knappt upp ur sängen, var så nära livlös man kan komma! Jag förstår inte riktigt vad det är som händer med mig, vill bara sova sova sova... Kanske brist på något? Sömn förslagsvis, hihi... :) Jag får försöka ta igen det i helgen, men då är det ju så mycket annat man vill göra! Jaja vi får se vad det blir av helgen som kommer, har lite skojsiga saker inplanerat! Nu är det dags att åka hem, ska göra mat och sen städa lite hemma har jag tänkt! Diska en massa disk och vika en massa tvätt! Lovely! :)

Ha en trevlig kväll! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan