Måndagslögner

I måndags fyllde min kära svärmor år! Här blir det ju skrivet grattis i efterskott, men hon fick ett spektakulärt firande på själva födelsedagen! Det var naturligtvis Proppan som låg bakom det spektakulära... :) Jag drog med mig svärmor på träning (eller hon var inte så svårövertalad) och just när hon åkte för att hämta mig tog sig S till hennes hus och började fixa med maten! Väl efter träningen började mina lögner om hur jag glömt nyckeln på jobbet, P var på träning, jobbnyckeln hemma (iofs sanning), försökte ringa P utan att lyckas... Hon köpte allt med hull och hår, härligt! :) Hon föreslog att jag kunde åka med hem till henne och efter en stunds tvekande om "det är ju din kväll" och sånt tackade jag ja. Väl hemma stod S, mormor, L och P inne i mörkret och sjöng "Ja må Du leva" när A klev in i hallen! :) Vi fick en drink som vi slurpade i oss medan vi skålade för födelsedagsbarnet. Sen hade Proppan gjort ett kanonjobb med urgod kyckling i ugn (P´s special) och som dessert en mumsig sockerkaka med bär och grädde. Good work girlie! :)

Av oss (syskonen B och mig) fick hon ett besök på Hagabadet med ansiktsbehandling De Luxe och massage! Vi tjejer var inte alls avis, hmpf! :) Jag hoppas det blir en härlig och avslappnande upplevelse! P åkte på träning efter maten medan vi damer satt kvar och pratade en massa. Jag kom inte hem förrän runt halv tolv, det innebar att jag nästan mötte P i dörren! Så sent brukar jag inte vara ute på galej en måndagskväll direkt! Det var en supertrevlig kväll på alla sätt och vis! :)

Min nästa roll???

Bild: http://cdon.se/media-dynamic/images/product/000/433/433032.jpg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan