Lördagsgodis

I lördags blidde ingen mysfrukost, shame on us! :( P stack och tränade med far sin medan jag stack iväg till Kungsbacka med mamma och F. Vi strosade i affärer och jag fick köpt lite smått och gott som verkligen behövdes. Mamma köpte ett par jättefina stövlar... :) Vi fortsatte vår lilla shoppingräd på Ikea där vi mötte upp med resten av familjen! Jag gick loss på godis och ljus, medan de andra inhandlade filt till vagnen och leksaker till L samt dörrmatta.

Hemma möttes jag av en nystädad lägenhet (myyys) och ett kilo (!!!) oxfilé som Mormor inhandlat till oss! Mumsfilibabba, både jag och P är sådana oxfilé-lovers så det passade perfekt och det vet ju Mormor också! Tack snälla snälla! :)

På kvällen var det This is It som gällde och jag säger bara: WOW! Jag hade inga direkta förväntningar på filmen, men den var helt fantastisk! Vilken artist och vilken människa, jag är så imponerad! :) De konserterna hade ju blivit helt sensationella om de blivit av, det hade varit häftigt att se! Allt var så detaljerat perfekt... :)

Hemma gjorde jag i ordning hasselbackspotatis medan P fixade oxen! Det blev en superb middag med gott vin till också, inget alls att klaga på! Till maten kollade vi Burn After Reading - en mycket speciell film men ändå lite spännande! Hmm, vet inte hur jag ska förklara den men rätt flumsig!

This is it!

Bild: http://images.mirror.co.uk/upl/m4/mar2009/4/4/this-is-it-michael-jackson-press-conference-450-943437956.jpg


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan