Köttbullefest

Gårdagens avbrott i bloggen beror på att jag var på kurs på Radisson SAS i stan! Intressant och lärorikt må jag säga... Nu kan jag ännu mer om lönerutiner! :) Aldrig fel att lära sig en massa nytt tycker jag...

När jag kom hem rullade jag för första gången i mitt 25-åriga liv (jag vet, snart 26) köttbullar! Pinsamt att man inte gjort det tidigare men men, någon gång måste ju alltid vara den första! De blev jättefina på skärbrädan (där jag la dem) men inte lika fina i pannan! :( Husmoderligt serverade jag dem med kokt potatis, kokt broccoli, grönsaker och en brunsås (inget pulverskit utan med fond, grädde och grejer). 4 kastruller på gång samtidigt på spisen, riktigt stolt var jag! Dock var maten inte så övertygande i smaken som jag gått och längtat efter, lite besviken blev jag allt men med lite salt och peppar blev det ändå rätt hyfsat!

Dags att jobba vidare, eftersom jag var borta igår är högen stooor!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan