Julmånaden invigd

Då var den invigd, den härliga julmånaden! Visserligen en vecka för tidigt, men vad spelar det för roll egentligen?! Jag hade en supermysig kväll igår med mina ladies. Vi julfikade med glögg, russin, mandlar, pepparkakor, ädelost, skumtomtar och clementiner. Dock hade det även krupit in brie, kex och oliver på julfikabordet också! Det gjorde nada... :) Det var som sagt jättetrevligt, något jag gärna gör om snart!

Idag på lunchen ska jag och min kollega H iväg och vaccinera oss! Hu! Jag hoppas det finns vaccin så det räcker till oss... Usch, lite nervös är jag allt, gillar inte sprutor! Det ska nog gå bra! Medan vi väntar ska vi handla lite söta babykläder till lagerkollegans lilla flicka, roligt!

Slutligen, äntligen fredag! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan