Härliga fredag

Jag hade en jättetrevlig eftermiddag och kväll i fredags! :) Det började med att A kom hit till kontoret och hämtade upp mig för en färd in till stan! Vi mötte upp med M och började leta lunchställen eftersom våra magar kurrade. Efter en stunds letande (hur mycket folk som helst på stan) hittade vi till slut Ritz där vi käkade! Jag käkade rödbetssoppa med getostcreme och parmaskinka medan M mumsade fisk! Smarrigt... :) När vi sedan kom ut på stan igen insåg vi att vi inte alls var sugna på att springa i affärer så vi började leta caféer som inte var helt överbelastade! Till slut tog vi oss till Brogyllen, där vi satt resten av eftermiddagen smuttandes på kaffe/te och goda bakverk! Det var verkligen jättemysigt att träffas och prata av oss lite! :) När vi sen gick från Brogyllen hade det blivit mörkt och det kändes nästan som lite jul i luften! :)

A och lille P drog till bilen för hemresa, medan jag och M drog oss in mot Åhléns i Nordstan med vissa klädaffärsstopp på vägen! Vi hittade inget särskilt men det är alltid skoj att kolla! :) Väl inne på Åhléns mötte vi upp med min familj, så nu har M träffat de stollarna! Vi skiljdes åt och jag följde med La Familia hem till Björn och spenderade kvällen där! :) Vi hade himla trevligt och det var lite som julafton med alla saker (parfymer, smink i form av puder, läppglans och highlighters, en livstids förbrukning av vaniljstänger samt ljusstakar) jag fick! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan