Tjoho - ledig 4 hela dagar

Solen skiner och jag har långledigt, kan det bli bättre???  Igår var jag som sagt på utflykt med M, vi var på en liten roadtrip... :) Det är ju en del saker på gång så att säga... :) Kvällen avslutades med marängswiss och Despie, ett rätt förvånande avsnitt... Jag trodde faktiskt inte att Edie skulle dö, men det gjorde hon ju... Weird! :( Nu är det kanske någon som läser som inte sett det, i så fall: Sorry!!!

Det hände en sak på jobbet idag (som inte har med jobbet att göra) som först gjorde mig ledsen  och arg men som sen övergick i lättnad... Konstigt att känslor kan vända och vrida så, men nu känner jag mig mer positiv och uppåt! Jag har fått en helt annan syn på vissa saker och det gläder mig. Jag kanske talar i gåtor, men det bryr jag mig inte om... ;)

Efter jobbet åkte jag och köpte mina efterlängtade träningsskor, det var verkligen på tiden. Det kändes som en bra dag för det också! :) Det blev dock ett helt annat par än vad jag tänkt från början men det gör ju inget. De är supersköna och jag längtar tills jag ska inviga dem... :)

Ikväll blir det kanske (man vet ju aldrig) mys med lilleman, lite städ å don hemma och förmodligen en brakmiddag!

Auf Wiedersehen!!!

Mina nya träningsskor


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan