Tiden är knapp ibland

Lite uppdatering om vad som händer och fötter i mitt liv just nu:

Idag: Björn fyller år och det var med halvkrassliga och falska toner (av mig) som jag å P sjöng "Ja må Du leva" imorse innan klockan ens var 06.00. Bjöd på en cupcake med ett ljus samt presenter... På lunchen har jag några ärenden a la grillor, styling samt hämta väska. Idag efter jobbet åker nämligen jag och E till El Stockholmo för att gå på kurs under morgondagen. Så ikväll blir det middag på Maestro (P´s rekommendation) med min S som jag inte träffat på superduperlänge och en vän till E, en fyrdejt så att säga... :) Jag utlovar bilder från vårt kommande äventyr... :)

Igår var en hård dag på jobbet med en massa att göra. Kvällen bestod av matinköp, matlagning samt bak av "Carrot and Ginger-cupcakes". Muffinsen blev dock asfula, jag hade för mycket smet i formarna så det blev bara blaha... Men men, med lite glasyr på så kanske de ändå var ätbara - jag har faktiskt inte ätit någon själv. Det är bara B som smakat dem, gjorde de lite för hans skull eftersom det är hans födelsedag! :) Han gav dem bra betyg iaf, vet inte om jag ska tro på det, det är liksom inge kul när man inte är nöjd själv. Jag ska aldrig mer baka så sent som jag gjorde, det är ett som är säkert iaf.

Måndagskvällen bjöd på grill av två Sune, jag och B. Kolen var kass i början så det tog sin lilla stund men till slut hade vi lyckats grilla både kotletter, karré, halloumi och kamben. En salig röra! :) Men det var rätt kul iaf.

P har börjat komma tillbaka efter ett par dagars återhämtning också... :) Härligt att ha han tillbaka! :)

Nu måste jag jobba - har en massa att göra innan vi packar ihop för dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan