Sömnlöst men mysigt

Ville bara berätta vidare om natten då lilleman sov här, det var ju så mysigt och jag hoppas att han snart kommer tillbaka... :) Efter att jag tömt våra konton för att betala räkningar gick jag och la mig, tidigt men jag var väldigt trött. Dock kunde jag inte somna... :( Det var så svårt, jag som brukar somna bara jag lägger huvudet på kudden. Kollade på klockan flera flera gånger och timmarna bara gick - utan en blund i sikte. Jag tror inte jag vågade somna, att min kropp på något konstigt sätt ställde in sig på det. Varje gång jag höll på att somna gjorde L något ljud ifrån sig (vilket ju är helt normalt) men jag tvärvaknade.

När klockan var cirka 02.00 gick jag upp och letade fram en bok som verkade seg och tråkig, allt för att försöka sova. Dock kom jag en bra bit in i boken och den blev spännande istället, hmpf, det var ju inte det som var meningen. Jag tror att jag somnade till nån gång runt halv fyra, halvsomnade alltså. Ni vet den där känslan av att man inte sover, fast man egentligen gör det! När man är sådär på helspänn... :( Runt 04.00 (tror jag) vaknade lillen (då sovit från cirkus 20.00) och det var så dags för välling, blöjbyte och vaggning tills han somnade igen, det gick fort... Efter det slumrade jag väl till ett tag efter diverse kaosheter... Vaknade av att lilleman gosat in sig vid mig och att han låg megakonstigt, så söööt! :) Sen vaknade han runt halv åtta fit for fight! Jag var lite orolig att han skulle bli lite ledsen å mammig när han vaknade men jag möttes av ett megasmile så det kändes bra. Sen bytte vi blöjor, käkade frukost (välling), klädde på oss och busade innan det var dags för hemfärd..

Tack lille söta L för den här gången och välkommen åter!

Fasters lille stjärna
     


 

Kommentarer

2009-05-03
B skriver:

Pappas söta pojke!

2009-05-04
sofie skriver:

hihi sööt!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan