Redan dag 2 denna veckan

Så var då tisdagen nästan avklarad. De här två dagarna sen jag skrev sist har varit fyllda med spänning, not! Det beror på om hushållspyssel som tvättning och diskning ingår i begreppet "spänning". Jaja, det är ju sådant som måste göras, så det är bara att bita ihop och göra det.

Imorgon råder öppet hus och invigning av vår nya utställning på jobbet. Idag har jag pysslat iordning lite på mitt kontor så det ska se lite respektabelt ut... :) Jag har länge funderat på hur jag ska ha det men sen när jag lämnat jobbet har de tankarna svävat vidare och ingenting har hänt. Men nu har det iaf hänt lite, jag ska visa er imorgon.

Nu är det dags att sova, jag ska bara duscha och förbereda lite inför imorgon, typ lägga fram kläder... :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan