Ny vecka, nya tag

Nu måste jag rycka upp mig och det kanske jag gör genom att skriva lite... Igen så att säga fast med lite muntrare bokstäver... :) Jag kan ju faktiskt berätta vad jag gjorde i helgen! På lördagen hade jag och bror en heldag på shoppingcenter såsom Allum, Freeport samt Kungsmässan. Vi försökte bli lite glada genom att kolla på kläder och sådant. Jag fyndade en ljusgul kofta, en randig kjol samt ett par beiga chinos. B hittade ett par jeans-shorts som var jättefina. Vi köpte med oss Sveriges största fläskkotletter som vi grillade hemma hos svärmor, där S också var. Vi käkade och kollade på El Classico (jag kollade iofs i en massa inredningstidningar) och hade myspys... :) Igår var det mest en del hemmafix såsom tvättning, diskning och sånt... Gårdagen bara försvann i ett nafs, kollade hockey också förresten... :)

P kom hem igår också efter en rejäl partyhelg i Hemsedal, han var sådär lagomt go och sliten... :) Han orkade knappt hålla ögonen öppna men han berättade en massa roliga och sjuka saker om vad de gjort! Jag antar att jag knappt fått höra en femtedel men han kanske berättar mera ikväll... Under helgen har jag fått små glimtar med sms som inte är direkt tydliga, exempelvis: "Jag är förfarande full men de har ovant bra att åka sidor web.du är inte om hockey"... Say what??? Jag vet inte, men jag kan då inte tyda det... Förslag någon? :) Han berättade också om en genialisk idé han fick under en festkväll. Han blandade Resorb med ölen för att slippa bli bakis, hmm verkligen smart P. Jag kan upplysa er om att det inte fungerade...

Nu är det dags att luncha här på jobbet! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan