Jobbig arbetsvecka

Denna veckan arbetar vi 2 ½ dag, vilket innebär att det endast är 2 arbetsdagar kvar på denna veckan. Lyxigt! :)

Ikväll blir det en hel del städ och inhandling av mat, riktiga hushållssysslor så att säga (som absolut inte blivit av under helgen när bäbisen tagit all ledig tid)... Sådär kul, men antar att det måste göras eftersom kylen ekar tom och dammråttorna kryper fram under soffan!

Imorgon blir det en liten utflykt med M efter jobbet, jag kan inte avslöja något eftersom det är hemlighetsstämplat... ;) Onsdagen har jag inget planerat (förutom att lilleman kanske kommer på besök), liksom torsdagen. Borde fixa iordning balkongen, men måste kanske vänta till lönen ramlar in på kontot. På fredag kommer M, A och lille P hem till mig, vi ska ha en sådan där favorit-i-repris-dag tillsammans... :) Helgen vet jag inte heller vad den kommer bjuda på. Ni hör ju! Jag kommer ta de lediga dagarna som de kommer! :)

Va ska ni göra under era ledigheter?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan