Återupptagning

Nu är jag tillbaka, bättre sent än aldrig så att säga! Jag har inte haft någon vidare lust att blogga, därav det lilla breaket... Nu hoppas jag att lusten återvänder! Det är ju kul att skriva av sig lite ibland! :)

Det har ju varit en långledig weekend sen sist jag skrev men jag går inte in så mycket på den utan fokuserar framåt istället och vad som står på planeringen. Denna veckan känns fullsmockad redan nu (av roliga saker så det är ingen tung vecka direkt). Den innehåller bland annat Lips och grönsaksmoffning med Proppan, födelsedagsmiddagar i stan och på Marstrand, A´s födelsedag, lilleman på besök i helgen, P´s springtokiga (hihi) syster kommer ner på besök... Ja ni hör ju själva... :) Busy woman! :)


 

Kommentarer

2009-05-28
A skriver:

Välkommen tillbaka Gumman! Det här gör dig gott! Kramar

2009-05-28
Pia skriver:

Wee! Roligt att du skriver igen! Ikväll kommer jag så håll i hatten:-)

Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan