Zzz

Idag hade jag allt velat ligga kvar i sängen med täcket över mig...Jag känner mig trött och lite sliten, tror det var för att jag kom i säng så sent. Vi tvättade länge och ja, vi var bara uppe sent helt enkelt.

Ikväll vet jag inte vad som händer än, jag kanske ska iväg och träffa en kompis från Dalom (som iofs bor här nu). Hon var lite halvt sjuk igår när vi smsade så vi skulle höras under dagen och se hur hon mår idag... Vi får se vad det blir, annars blir det väl hockey på tv som vanligt (Frölunda-HV71). Det roliga var när jag igår sa: "Va skönt att det snart är över med hockeyn på tv:n". P bara kontrade: "Eller inte, snart är det slutspel i NHL och sedan är det hockey-VM". Jaha, tji fick jag...

Igår på jobbet pratade vi om olika tapas-ställen i stan. Detta innebar ju att jag blev väldigt sugen på tapas. Hmm, vi kanske ska försöka komma iväg på ett sådant besök i helgen. Det är aldrig fel med tapas och lite vin... :) Dock är väl allt fullbokat nu när det är lönehelg och allt också. Jag kanske får slå en pling efter lunch och se hur läget ser ut...

Nu bara babblar jag, dags att fortsätta fakturera!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan