Veckoslutet v 9

Lite dålig uppdatering om vad jag hade för för mej under veckoslutet.... Här kommer en snabbgenomgång - utan några som helst smskrux eller telefonnummer att ringa... :)

Torsdag - Hämtade ut mina glasögon efter jobbet... Det är sjukt ovant och det känns som om de är i vägen hela tiden. Jag höll också på att göra succé direkt genom att nästan ramla i trappan när jag gick ut ur affären. Det hade varit pinsamt! Räkmys hemma hos J med lille L och B också. J lärde oss att skala räkorna lite snabbare, det var uppskattat! :) Väldigt trevlig kväll... :)

Fredag - Lunchade med farbror M, F, J, B, L, J´s mamma på Åhléns! Det var trevligt, alltid trevligt att träffa farbror M... :) Jag gick hem tidigare från jobbet då min mage inte mådde speciellt bra (vilket den gör nu! Bra!). Kvällen spenderades i lugnets tecken, skönt... Jag hade framkallat lite foton som jag satte i ramar och så. Sen var jag faktiskt en stund hos J och B också, vi käkade indiskt och bara kollade på tv en sväng innan jag åkte hem rätt tidigt...

Lördag - Snabbis in till stan och letade Skarp-tavlor. När jag insåg att den jag ville ha var slut så handlade jag eget material och gjorde min egen tolkning (skiljer sig rejält från originalet) på en canvasduk. Jag får nog investera i Skarp sen iaf, jag gillar verkligen hennes produkter... :) Sen var jag hemma och pysslade med diverse. Mysigt! Sen kom B och L över en sväng, B skulle skjutsa J till en kompis så jag fick ha L själv... Det gick bra, svärmor kom över och sa hej också. Sen kollade vi melodifestivalen och ratade den helt! Fy, det var ju ingen som var i närheten av bra alltså... :( Hämtade J i stan på natten, jag drack RedBull för att hålla mig vaken! :(

Söndag - Frukost med F och crossianter... Tripp till Ikea och köpte en matta. Inhandling av lite nytt blomster. Ilfart till Landvetter där jag hämtade hem min P (å det har jag ju skrivit om...)

Det var en liten uppdatering av mitt veckoslut. Nu ser jag fram emot en trevlig vecka med biobesök, kanske baby-besök, myspys, jobb och lite annat! Den som lever får se! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan