Typiskt

När man väl är hos Mvc är det ju grymt om man kan kombinera det besöket med uttag av nya p-piller, MEN pga av underbemanning måste jag alltså dit nästa tisdag eller tisdagen därpå igen och göra samma visa. Man blir ju lätt trött ibland... Så typiskt! :(

Igår var jag som sagt hemma och hälsade på J och L. Det var mysigt att prata och träffas en stund. Jag skulle natta L med flaskan (det brukar gå bra) men när han ätit upp blev han mammig så J fick natta honom istället. Han var lite gnällig för att han var så trött plus att han kanske börjar få tänder, så mamma är nog en stor idol nu. Han bjöd på lite show iaf... :) Lite flin och prat...

Ikväll är det träning som gäller och därefter hemmafix i form av TVÄTT (har inga rena handdukar kvar plus P´s alla grejer från skidresan), laga mat samt diskning...

Imorgon ska jag och P gå på bio, vi ska se Stieg Larssons " Män som hatar kvinnor". Jag har bara hört positiva reaktioner om den, att den är jättebra och att skådespelarna är grymma. Det är ju ett tag sen jag läste böckerna men jag tänkte kanske ögna igenom den innan jag går så jag kommer ihåg nåt, annars kanske jag blandar ihop böckerna med varandra... Ähh vi får se va jag gör. Mysigt att gå på bio iaf, sist var ju för fasen Mamma Mia och det var ju i somras... :(

Nu ska jag fortsätta jobba...

Snygg tvättmaskin - finns i flera färger och i andra typer av vitvaror

www.bagarenochkocken.se
 

Kommentarer

2009-03-05
emlan skriver:

konstig tvättmaskin.. ser mer ut som ett kylskåp.



kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan