Tjohooo

Så var det då fredag igen, jag älskar denna dagen! :) Iaf efter klockan 17.00... Då känner man sig härligt ledig! :)

Ikväll blir det bio för hela slanten! :) Kanske en sväng på någon restaurang först, inte helt bestämt... Vi får se vad vi kommer fram till, jag är så sugen på tapas och vill gärna testa El Corazon.

Sen har vi inte så mycket planer för helgen faktiskt, utan vi gör väl det vi känner för! :) Det känns härligt. Imorgon är det ju iofs final i Melodifestivalen och det kommer vi ju titta på! Men det är allt som är bokat. Jag hoppas P gör sin ljuvliga wienerschnitzel till detta, jag får hem och massera lite extra fjäskigt sen... :)

Ha en bra fredag!


Bild: http://cattens.wordpress.com/2008/01/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan