Sikken dag

En sådan kämpig dag, jag har känt mig som en stressad tok här under dagen. Men jag har lyckats få allt färdigt (nästan, iaf, det viktigaste - resten gör jag imorgon)...

Jag har just bokat flygbiljett till Dalom, så på torsdag kväll 18,15 lyfter mitt flyg från Landvetter till Dala Airport, det ni... :) Dala Airport låter väl tjusigt!? Sen åker jag tåg tillbaka på söndag förmiddag. Under min vistelse i snön skall jag bland annat hälsa på min morfar, min farmor & farfar, sjunga Singstar med småbrorsorna, promenera, besöka inredningsbutiker och Lager 157.

Ikväll blir det lugna puckar, jag är helt slut... Jag ska försöka hålla mig vaken till Desperate... :)

Trevlig kväll!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan