Romantik

Ja när våren kommer spritter känslorna ännu mera i kroppen, det är en härlig känsla. Jag tänker på min underbara pojkvän och lider med honom nu när han är sjuk och ändå måste jobba och prestera, dessutom inte hemifrån utan på annan ort... :( Jag håller mina tummar för att hans exjobbspresentation skall gå vägen, det gör det alldeles säkert... Det ska bli spännande att höra hur det har gått.

Snart har vi varit tillsammans i sex år och det har varit helt fantastiska år. Vad vi hittar på i år för att fira återstår att se, förra året överraskade P mig totalt och jag honom. Det var då vi åkte till Paris på romantisk weekend... :) Det var en underbar  resa och allt var perfekt. Från sviten på hotellet, champagnen och jordgubbarna i badet, alla långa strosande promenader, alla sevärdheter, all shopping  (P, att du stod ut efter 211 testade behåar och pyjamasar på Etam), maten, vinet, caféerna - ja ALLT! :) Åh, jag skulle vilja åka dit igen...

Han är bra bäst den där P och jag är så lycklig att jag har honom! :) Trodde inte man kände såhär efter så lång tid tillsammans och det är väl underbart att man fortfarande har pirr i magen?! Han är liksom bra på så många sätt (skulle kunna rabbla upp en massa här men se det gör jag inte)... ;) Skämmer bort mig gör han också, både med det ena och det andra och alltid med finess och charm... :) Mm me liko! :)

Detta blev ett riktigt kärlekssliskigt inlägg! Det får ni ta! Har man våren utanför fönstret finns inga ursäkter... :)

Våriga kramar till er från mig

Massa love


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan