P är hemma nu

Tjoho!!! :) Äntligen är min love här. Det är verkligen skönt att ha honom hemma igen! :) Det har liksom saknats något i lägenheten när han inte varit här.

Åkte i ilfart till Landvetter när jag lämnat av F och mötte upp sällskapet med alla skidor och allt... Det häftiga var att deras plan flög alldeles över mig när jag svängde in på avfarten mot flygplatsen... :) Perfekt tajming så att säga...Väl hemma har vi fått i oss lite mat och vi bara myser! :) Härligt värre! :)

De har haft det jättebra med allt, dock tycker de nog att det är skönt att vara hemma igen. Citatet "Borta bra, hemma bäst" är nog väldigt sanningsenligt... Men de verkar ha upplevt massor och åter massor av snö! Det som varit dåligt var kaffet så jag har nyss bryggt hederligt svenskt (?) kaffe och det var uppskattat.  De verkar iaf haft ett härligt äventyr i de Klippiga Bergen med 95 % svarta pister. Vissa pister var till och med svartsvarta, alltså det stod skyltat att det bara var för extremåkare... Huh! Citat svärfar: "Var det bara någorlunda glest mellan träden så man kunde åka räknades det som en pist". Oavsett brant eller underlag! :)

Jag har fått en massa fina presenter också:
*underbara underkläder från Victoria Secret
*duschkräm, hudlotion (luktar ljuvligt) och body butter (också helt ljuvligt) från Victoria Secret
*Nylanserad parfym från Vera Wang (släpptes på Harrod´s för en vecka sedan så den kommer väl hit om ett par månader typ).

((Det roliga var ju att jag häromdagen ville köpa Body Shops nya body butter med ros, men nu fick jag Victoria Secrets istället och den luktar mycket godare... :) Tur att jag inte köpte den andra... Hihi! ))

Mina underbara presenter från min underbara P

 

Kommentarer

2009-03-01
emlan skriver:

det var inte dumma presenter du fick:) hoppas att din mage är bättre. annars tycker jag att du ska vara hemma. kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan