Nervös

Kvällen igår var mysig, satt i soffan ungefär hela kvällen dock. Förutom när jag hämtade ostbågar i skafferiet... :) Det var kul att se ikapp sig och uppdatera sig hemmafruarna, även om jag gjorde det i en liten omvänd ordning... Jaja, det kunde varit värre.

Idag står det cellprov på planeringen. Jag ska iväg klockan tio, så det är en dryg timme kvar. Usch vad jag inte gillar att hoppa upp i den stolen, tycker det är jobbigt. Jag fick alldeles nyss en nervös känsla i magen, inte bra... :( Jag får tänka att det går snabbt och att det faktiskt är en bra sak att göra som en säkerhet för sig själv.

Ikväll blir det mys med love men först en tripp till J och lille L. Vi säger alltid vi ska ses mer under veckorna men hur ska man hinna det när veckorna går så fort som de gör? Hmm...

Skriver mer sen


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan