Nääää

Kan någon snälla tala om för mig vad snön gör här nu igen?!?! Jag förstår inte, det som var så vårigt och fint... :( När jag kom ut idag fick jag en smärre chock samt skrapa bort minst en decimeter snö från bilen... Hmm, inte den bästa starten på en fredag, men ok, vi kämpar på och ser hur dagen fortlöper...

Gårdagen avslutades med hockey på TV (ja, hur står jag ut??Hihi), hämtmat från Touis och ett supergott italienskt vin... :) Kanske rött vin är förbjudet på vardagskvällar, men ibland får man göra undantag. Eller hur? Det var iaf ett grymt gott vin i den lite dyrare klassen som P köpt hem. Mitt favvis-vin annars kostar 53 kr, är både ekologiskt och väldigt gott, men det vinet vi drack igår är nog en uppstickare till den.

Ikväll skall jag då alltså träffa min friend V från Dalom. Vi har inte setts på länge så det ska bli skoj att ta igen massa skvaller och vad som hänt i våra liv, det finns nog en hel del att prata om. Vi ska käka på Kråkans Krog och bara ta det lugnt! Det ser vi fram emot! :)

Bäst att jobba lite nu, skriver sen!


Bild: http://cattens.wordpress.com/2008/01/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan