Mysigt värre

Jag kom just hem från M, vi har nämligen haft måndagsdejt jag, hon, A och lille P. Det var jättetrevligt och mysigt (som vanligt) att träffas och tjöta ikapp lite av den sista tiden! :) Å lille P är sååå söt, verkligen jättegullig! Han var jättesnäll och lugn och vi höll honom en massa både jag och M, ja det var verkligen mysigt! Han är så himla lik mor sin också, roligt! :) Jag hade gjort fruktsallad hemma som vi smaskade i oss... Gott! :) Dock är jag lite hungrig nu, mormors tårta ligger farligt till...

P är iväg på hockeyträning och kommer inte förrän halv tolv. Om en kvart börjar Project Runway så då blir det till att bänka sig i soffan! :)

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan